lørdag den 17. august 2013

Slumretæppe

Det bliver så mit nye slumretæppe. - Nå, det bliver nu nok ikke kommende vinter, det bliver færdigt, men jeg er godt i gang.
Det er inspireret af Jeanette Bøgelund, der jo skriver på blokken: http://lutteridyl.blogspot.dk.
Vi har været så heldige, at Jeanette har sagt ja til at komme i Egense Husflid og indvi os i nye hæklerier til babyer, tæpper og meget andet. Det er lørdag d. 19. oktober om eftermiddagen. Det bliver en fin eftermiddag.
Du kan læse mere om arrangementet, og om andre kurser og aktiviteter på: www.egense.husflid.dk

2 kommentarer:

  1. Hej Leila.
    Jeg har været inde på Egense.husflid.dk og jeg kan simpelthen ikke finde det kursus nogen steder, mon du kan guide mig til hvad jeg skal kigge under?
    Mvh Line

    SvarSlet
  2. Se under: Kurser - Kurser i sæsonen - Workshop
    så kommer den. - Eller send mig en mail på: laila-neumann@webspeed.dk med din adresse, så sender jeg et papirprogram.

    SvarSlet